Kategorie

„Menedżer i kreator edukacji' - redakcja Czesław Plewka, Henryk Bednarczyk - część III (wersja elektroniczna)

Kod produktu: 233
  • Wydawca / Rok: Instytut Technologii Eksploatacji - PIB / 2008
  • Ilość stron / format: B5
  • ISBN / ISSN: 978-83-7204-651-2
  • szt.
    6,83 zł

    Tytuł: Jakość pracy szkoły

    Objętość: 89 stron.

    Spis treści:
    12.
    Planowanie rozwoju szkoły
       12.1. Standardy oceny jakości pracy szkół i placówek
       12.2. Pięcioletni program rozwoju szkoły
       12.3. Roczny program rozwoju szkoły
    13. Planowanie rozwoju zawodowego nauczyciela
       13.1. Awans w rozwoju zawodowym nauczycieli
       13.2. Wybrane definicje rozwoju zawodowego
       13.3. Rozwój osobisty a rozwój zawodowy
       13.4. Rola doświadczenia w rozwoju zawodowym
       13.5. Planowanie rozwoju zawodowego
       13.6. Struktura planu rozwoju zawodowego
       13.7. Cechy charakteryzujące zadania ujęte w planie rozwoju zawodowego nauczyciela
       13.8. Rola i zadania dyrektora we wspieraniu rozwoju zawodowego nauczyciela
    14. Nadzór pedagogiczny w systemie oświaty
       14.1. Kontekst prawny nadzoru pedagogicznego
       14.2. Przedmiotowy zakres zadań ministra właściwego do spraw oświaty, kuratora oświaty i dyrektora szkoły w systemie sprawowania nadzoru pedagogicznego
       14.3. Badanie jakości pracy szkoły/placówki
       14.4. Wspomaganie szkół w osiąganiu najwyższej jakości
       14.5. Procedura monitorowania jakości oświaty w województwie
       14.6. Ewaluacja skuteczności działań
    15. System zapewniania jakości pracy szkoły i placówki oświatowej
       15.1. System zapewniania jakości pracy szkoły
    16. Ku szkole jako uczącej się organizacji
       16.1. Teoria i praktyka organizacji uczącej się
       16.2. Szkoła jako organizacja ucząca się
       16.3. Rola dyrektora w uczącej się szkole
       16.4. Od WDN do szkoły jako uczącej się organizacji
       16.5. Organizowanie procesu uczenia się nauczycieli
       16.6. Wspomaganie szkoły w uczeniu się

     

    Prezentowana publikacja dostępna jest jedynie w wersji elektronicznej (plik .pdf).