Kategorie

EDUKACJA ustawiczna DOROSŁYCH 2(97)/2017

Kod produktu: 1251
  • Wydawca / Rok: Instytut Technologii Eksploatacji - PIB / 2017
  • Ilość stron / format: 175 / B5
  • ISBN / ISSN: 1507-6563
  • szt.
    21,00 zł
    SPIS TREŚCI:
     
    Komentarz
     
    Krzysztof Franciszek Symela: Nowe impulsy dla rozwoju edukacji pozaformalnej, kształcenia ustawicznego i wyższego 
     
    Edukacja dorosłych w Polsce i na świecie 
    Ewa Przybylska, Ekkehard Nuissl: Typologia ofert edukacji pozaformalnej. Polska i Niemcy ze wskazaniem na Unię Europejską 
    Kazimierz Przyszczypkowski, Izabela Cytlak, Joanna Jarmużek, Roman Pawłowski, Joanna Szafran: Doskonalenie umiejętności i zatrudnialność w Europie: Nowe umiejętności dla Europy – badanie dokumentów
    Jan Czechowski: Specyfika współczesnego kształcenia ustawicznego
    Małgorzata Szpilska, Tomasz Kupidura, Per-Olof Hallberg: Rozwój i podnoszenie jakości szkoleń i kompetencji zawodowych pracowników w obszarze gospodarki odpadami – transfer dobrych europejskich praktyk
     
    Rozwój kompetencji zawodowych nauczycieli 
    Marzenna Magda-Adamowicz: Kształcenie permanentne nauczycieli w czasie ich aktywności zawodowej
    Joanna Angiel, Paulina Pokojska, Wojciech Pokojski: Szanse, cele i możliwości edukacji ekologicznej nauczycieli z wykorzystaniem mediów i webGIS 
    Anna Czyż: Inteligencja emocjonalna młodych pedagogów specjalnych 
    Beata Nawrot, Radosław Lis: Kompetencje społeczne dyrektora szkoły na przykładzie wybranych radomskich placówek oświatowych 
    Mieczysław Koziński, Dorota Zbroszczyk: Z badań zagrożeń patologiami społecznymi młodzieży w Polsce i Wielkiej Brytanii 
     
    Szkolnictwo wyższe w rozwoju
    Daniel Kukla, Marta Nowacka: O potrzebie urealnienia edukacji wyższej – czyli kształcenie akademickie z perspektywy studentów 
    Agnieszka Smarzewska, Ewelina Melaniuk, Adam Szepeluk: Działania na rzecz umiędzynarodowienia kształcenia w szkole wyższej – budowa modelu liniowego 
    Jan Szybka, Robert Pilch, Maksymilian Smolnik: Prakseologicznymodel kształcenia w technicznych szkołach wyższych 
    Joanna Michalak-Dawidziuk: Studia a sytuacja zawodowa studentów studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia  w świetle badań
    Irena Pufal-Struzik: Kreatywność i odporność studentów jako czynniki gotowości do uczenia się i radzenia sobie z trudnościami 
    Izabella Kust: Preferencje dokształcania i doskonalenia studentów studiów niestacjonarnych w świetle badań
     
    Konferencje, informacje
    Global Education and Skills Forum Dubaj, 2017 – Henryk Bednarczyk 
    I Ogólnopolska Konferencja Naukowa Personalizm pracy ludzkiej – współczesne konotacje Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej Warszawa, 24 listopada 2016 r. – dr Joanna Michalak-Dawidziuk  
    Międzynarodowa Konferencja Naukowa Ścieżki Edukacyjne Polaków za Granicą Ciechocinek, 27–28 kwietnia 2017 r.  – dr Izabella KUST 
    European Day of Languages – Europejski Dzień Języków Obcych – Beata Nawrot-Lis 
    Kazimierz M. Czarnecki, Bogusław Pietrulewicz, Piotr Kowolik (red.), Nowy leksykon profesjologiczny, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec 2017  –  Lidia Pośpiech 
    Całożyciowe uczenie się  –  obszary, nurty, tendencje, kwiecień, 2017 Kielce, UJK – Henryk Bednarczyk
    Projekt Erasmus+ Open Badge Network (2014-2017) nr 2014-1-DE01-KA200-000675 – Michał Nowakowski
     
    Соntents
     
    Содержание