Kategorie

Stan i perspektywy rozwoju refleksji nad edukacją dorosłych' - redakcja Tadeusz Aleksander, Dorota Barwińska - część I (wersja elektroniczna)

Kod produktu: 238
  • Wydawca / Rok: Instytut Technologii Eksploatacji - PIB / 2007
  • Ilość stron / format: B5
  • ISBN / ISSN: 978-83-7204-570-6
  • szt.
    8,61 zł

    Tytuł: Podstawy metodologiczne i koncepcje teoretyczne edukacji dorosłych

    Objętość: 113 stron.

    1. Nowacki Tadeusz . Wartości w andragogice
    2. Półturzycki Józef . Pedagogika dorosłych i jej wskazania dla edukacji ustawicznej
    3. Malewski Mieczysław . W poszukiwaniu teorii uczenia się ludzi dorosłych
    4. Kargul Józef . Od nauczania dorosłych do całożyciowego uczenia się
    5. Gajda Janusz . Wartości i ich przydatność w refleksji nad edukacją dorosłych
    6. Palka Stanisław . Andragogika w systemie nauk pedagogicznych
    7. Solarczyk-Ambrozik Ewa . Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych
    8. Bednarczyk Henryk . Europejskie idee i inspiracje edukacji dorosłych
    9. Aleksander Tadeusz . Usamodzielnianie się teorii oświaty dorosłych
    jako nauki społecznej
    10. Czerniawska Olga . Andragogika a perspektywy badań biograficznych
    11. Wiatrowski Zygmunt . Różne wymiary refleksji nad edukacją dorosłych
    12. Kargulowa Alicja . Poradnictwo andragogiczne. Konsekwencje paradygmatycznego przesunięcia
    13. Kaczor Stanisław . O potrzebie refleksji i działań na polu wychowania obywatelskiego dorosłych

    Prezentowany produkt jest wersją elektroniczną (plik .pdf)