Stan i perspektywy rozwoju refleksji nad edukacją dorosłych' - redakcja Tadeusz Aleksander, Dorota Barwińska - część I (wersja elektroniczna)
Tytuł: Podstawy metodologiczne i koncepcje teoretyczne edukacji dorosłych
Objętość: 113 stron.
1. Nowacki Tadeusz . Wartości w andragogice
2. Półturzycki Józef . Pedagogika dorosłych i jej wskazania dla edukacji ustawicznej
3. Malewski Mieczysław . W poszukiwaniu teorii uczenia się ludzi dorosłych
4. Kargul Józef . Od nauczania dorosłych do całożyciowego uczenia się
5. Gajda Janusz . Wartości i ich przydatność w refleksji nad edukacją dorosłych
6. Palka Stanisław . Andragogika w systemie nauk pedagogicznych
7. Solarczyk-Ambrozik Ewa . Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych
8. Bednarczyk Henryk . Europejskie idee i inspiracje edukacji dorosłych
9. Aleksander Tadeusz . Usamodzielnianie się teorii oświaty dorosłych
jako nauki społecznej
10. Czerniawska Olga . Andragogika a perspektywy badań biograficznych
11. Wiatrowski Zygmunt . Różne wymiary refleksji nad edukacją dorosłych
12. Kargulowa Alicja . Poradnictwo andragogiczne. Konsekwencje paradygmatycznego przesunięcia
13. Kaczor Stanisław . O potrzebie refleksji i działań na polu wychowania obywatelskiego dorosłych
Prezentowany produkt jest wersją elektroniczną (plik .pdf)