Stan i perspektywy rozwoju refleksji nad edukacją dorosłych' - redakcja Tadeusz Aleksander, Dorota Barwińska (wersja elektroniczna)
Zaprezentowane w tomie myślenie o edukacji dorosłych charakteryzuje się rozległością i różnorodnością. Zakres tej refleksji jest niezwykle szeroki, adekwatnie do zakresu edukacji ludzi w wieku dorosłym. Dotyczy on zarówno nauczania w systemie szkolnym (od poziomu podstawowego do wyższego i podyplomowego), doskonalenia związanego z poszkolnym życiem zawodowym, kształcenia ogólnego osób niezwiązanych z pracą zawodową, jak i wychowania przez kulturę i sztukę (czytelnictwo, odwiedzanie muzeów i galerii, praca w zespołach artystycznych działających w instytucjach upowszechniania kultury), sportu, turystyki, odbioru treści przekazanych za pomocą środków masowych, edukacyjnych funkcji komputera, samokształcenia i in.
(z Wprowadzenia Tadeusza Aleksandra)
Informujemy, że istnieje możliwość zakupu wersji elektronicznej wybranych przez Państwa rozdziałów czasopism. W tym celu prosimy o kliknięcie [SZCZEGÓŁY] przy tytule wybranego rozdziału.
Jeżeli zdecydowani są Państwo na zakup całego czasopisma w wersji elektronicznej, należy umieścić go w koszyku korzystając z ikony na dole strony.
Spis treści:
1. Podstawy metodologiczne i koncepcje teoretyczne edukacji dorosłych [SZCZEGÓŁY]
2. Inspiracje w andragogice [SZCZEGÓŁY]
3. Andragogika w służbie praktyki edukacyjnej [SZCZEGÓŁY]
4. Praktyczne aspekty edukacji dorosłych [SZCZEGÓŁY]
5. Dokumentacja konferencji [SZCZEGÓŁY]
Prezentowany produkt jest wersją elektroniczną (plik .pdf)
Publikacja dostępna jest również w wersji drukowanej [SZCZEGÓŁY]