Kategorie

Teoretyczno-metodyczne podstawy rozwoju e-learningu w edukacji ustawicznej' - pod redakcją Zbigniewa Kramka (wersja elektroniczna)

Kod produktu: 746
  • Wydawca / Rok: Instytut Technologii Eksploatacji - PIB / 2007
  • Ilość stron / format: B5
  • ISBN / ISSN: 978-83-7204-607-9
  • szt.
    10,25 zł

    W publikacji przedstawiono wynik projektu badawczego Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego: 'Teoretyczno-metodyczne podstawy rozwoju e-learningu w edukacji ustawicznej', jak również dorobek innych projektów badawczych, głównie międzynarodowych.

    Zagadnienia zostały przedstawione w dwóch częściach:

    Pierwsza - 'Problemy rozwoju e-learningu w edukacji' - poświęcona została zagadnieniom teorii kształcenia na odległość ze szczególnym uwzględnieniem technologii e-learning w aspektach organizacyjno-prawnych, dydaktyczno-metodycznych i techniczno-technologicznych.

    Druga - 'Zastosowania technologii e-learning - przykłady dobrych praktyk', w której przedstawione zostały możliwości praktycznego stosowania technologii informatycznej w nauczaniu na odległość.

    Rezultaty prac zaprezentowane w publikacji mogą być wykorzystane do oceny przydatności pedagogicznej oraz podniesienia jakości e-learningu w nauczaniu na odległość.

    Przedstawione praktyczne zastosowania e-learningu mogą wspomagać rozwój i upowszechnienie nauczania i uczenia się na odległość, z wykorzystaniem technologii informatycznej.


    Prezentowany produkt jest wersją elektroniczną (plik .pdf)

    Publikacja dostępna jest również w wersji drukowanej [SZCZEGÓŁY]