Kategorie

Teoretyczno-metodyczne podstawy rozwoju e-learningu w edukacji ustawicznej' - pod redakcją Zbigniewa Kramka

Kod produktu: 661
  • Wydawca / Rok: Instytut Technologii Eksploatacji - PIB/2007
  • Ilość stron / format: 322/ B5/ twarda
  • ISBN / ISSN: 978-83-7204-599-7
  • szt.
    15,00 zł

    W publikacji przedstawiono wynik projektu badawczego Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego: 'Teoretyczno-metodyczne podstawy rozwoju e-learningu w edukacji ustawicznej', jak również dorobek innych projektów badawczych, głównie międzynarodowych.

    Zagadnienia zostały przedstawione w dwóch częściach:

    Pierwsza - 'Problemy rozwoju e-learningu w edukacji' - poświęcona została zagadnieniom teorii kształcenia na odległość ze szczególnym uwzględnieniem technologii e-learning w aspektach organizacyjno-prawnych, dydaktyczno-metodycznych i techniczno-technologicznych.

    Druga - 'Zastosowania technologii e-learning - przykłady dobrych praktyk', w której przedstawione zostały możliwości praktycznego stosowania technologii informatycznej w nauczaniu na odległość.

    Rezultaty prac zaprezentowane w publikacji mogą być wykorzystane do oceny przydatności pedagogicznej oraz podniesienia jakości e-learningu w nauczaniu na odległość.

    Przedstawione praktyczne zastosowania e-learningu mogą wspomagać rozwój i upowszechnienie nauczania i uczenia się na odległość, z wykorzystaniem technologii informatycznej.

    Publikacja dostępna jest również w wersji elektronicznej  [SZCZEGÓŁY]